20 lutego 2013



W niedzielę uziemiła mnie choroba i nie ruszam się z domu. Nie przeszkadza mi to specjalnie i lenię się totalnie, ale co za dużo to nie zdrowo i powinnam zabrać się chociaż do nauki. Mimo, że czuję się lepiej, to nie mam motywacji, żeby poukładać sterty ubrań walających się po całym pokoju, pochować milion niepotrzebnych rzeczy z biurka, czy pozbierać zabawki psa. Natomiast ochoczo marnuję godziny na facebooku, czy innych portalach. Odwiedziłam dzisiaj lookbooka wybrałam parę ciekawych stylizacji i stwierdzam, choć może subiektywnie, że dziewczyny w Polsce - na  tle innych krajów - ubierają się naprawdę bardzo dobrze i mają wyczucie gustu. Przeglądałam listę nie patrząc skąd dane zdjęcie pochodzi i tu niespodzianka , bo duża część właśnie z naszej Polski ;)


Kilka idealnych na zimowe dni i parę trochę wybiegających w przyszłość, biorąc pod uwagę polskie warunki klimatyczne, ale pomarzyć można...

















W najbliższym czasie wybieram się na polowanie po lumpeksach i na pewno pokażę zdobycze, jak i może jakieś stylizacje ;>
Nie mogę się doczekać takiego całodniowego wypadu, bo sprawia mi to przyjemność, jak i ogromną satysfakcję, gdy wygrzebię jakąś perełkę i zapłacę dosłownie grosze za nią.







całuski 
LS

5 komentarzy:

  1. nie rezygnuj z pisania bloga! naprawde bardzo fajnie Ci to wychodzi ;) wiem, ze trzeba duzo zapalu i samozaparcia, ale mozna wyrobic sobie opinie po pewnym czasie. rozglos w tej branzy jest bardzo wazny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę tam moją ukochaną torebkę mizensa ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku teraz ja jestem chora i nie mam co ze sobą zrobić :( fajny blog, dobre zestawy, szczegnie ostatnia - moja ulubiona :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne inspiracje! Uwielbiamy taki styl!

    OdpowiedzUsuń