24 lutego 2013

Cześć :)

Dzisiaj chciałam dodać mojego pierwszego video bloga. Ogromnie proszę o wyrozumiałość, wiem że wyszło beznadziejnie, ale to moje pierwsze wystąpienie przed kamerą haha Następnym razem będzie lepiej, a jak nie to porzucę tę formę blogowania. Nie obyło się bez niespodzianek, skończyło mi się miejsce na karcie, a ja dalej gadałam jeszcze przez dobre kilka minut, więc dalszą część nagram w najbliższym czasie.







Przed chwilą nałożyłam odżywkę z Eveline, nie zabezpieczyłam skórek i trochę mnie pieką. Zobaczymy jaki będzie efekt za dziesięć dni, na pewno rezultaty.

Film ucięło w miejscu, w którym chciałam pokazać rzeczy z wymiany. Nie mogę się powstrzymać, żeby nie wstawić zdjęcia przepięknych wężowych platform, choć może zdjęcie tego nie odzwierciedla, ale są naprawdę cudowne i mega wygodne.





o nie... Miałam wziąć się do nauki, a tu dzisiaj zaczyna się przepis na życie....


2 komentarze:

  1. fajny filmik ! :) ładne te buciki :D

    powodzenia w nauce :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze, to naprawde gratuluję odwagi, ze przelamalas sie i postanowilas nagrac cos, co wrzucisz na bloga. Jak na poczatek, to nie jest zle. Jedyna moja uwaga, to taka, ze muzyka w tle gra bardzo glosno, Ty mowisz cicho i czasami Twoj glos zlewa sie z glosem z piosenki. Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń