27 lutego 2013

Dzisiaj pościk na szybko, muszę iść zaraz spać, bo jutro mam na 7:30 i ogromny problem ze wstawaniem...
Wybrałam się dzisiaj po jakieś botki na wiosnę, coś a'la worker boots, ale na długość niewiele ponad kostkę. Niestety przez dwie godziny, nic nie znalazłam, może dwie albo trzy pary były ładne, ale totalnie niewygodne, bądź na nodze nie prezentowały się już tak pięknie.
Powiedzcie, gdzie ja je mogę kupić ? I żeby koniecznie był wygodne !





Na piątek mam bardzo dużo do zrobienia, więc na pewno mnie tu nie będzie, ale w weekend postaram się nagrać kolejny filmik. 
Koniecznie muszę się wybrać do fryzjera na koloryzację, kolor blond bywa dość kłopotliwy i rzadko wychodzi tak jak mi się marzy. Polecicie jakąś jasną blond farbę/dobrego fryzjera w Krakowie? 

4 komentarze:

  1. jak mieszkałam w Krakowie to chodziłam do salonu fryzjerskiego "Anatol", ul. Zaleskiego 1 (od Ronda Mogilskiego idąc ul. Beliny-Prażmowskiego bodajże druga uliczka w prawo), ścinała mnie tam Pani Basia i zawsze byłam zadowolona, ale nigdy się tam nie farbowałam więc nie wiem nic na ten temat :/ tutaj masz linka, możesz sprawdzić cennik, itp. http://anatol-studio.pl/index#page=288 :) mam nadzieję, że pomogłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze mam problem z wyborem butów;/
    Ps. Obserwuję i bardzo serdecznie zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te butki, ale nigdzie nie mogę znaleźć w cenie mniejszej niż 200zł -,-

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń